Úvodní stránka » Sport » Projeté trasy - archiv do sezony 2005-6

Archív tras projetých na běžkách
do sezóny 2005/2006

Počínaje sezónou 1999/2000

6.-8.5.2006. Jarní výlety v Krkonoších v okolí Klínovky, částečně již s přenášením a jízdou po trávě. Celkem 36 km.

14.4.-17.4.2006. Velikonoce na Šumavě. Hodně jsem jezdil na prkně. V sobotu celodenní Churáňov, Horská Kvilda, Filipova Huť, Březník, Pramen Vltavy, Bučina, Kvilda, Horská Kvilda, Churáňov. V neděli půldenní Churáňov, Přilba, Kvilda, Horská Kvilda, Zhůří, Churáňov.

24.3.-26.3.2006. Během upršeného víkendu na Klínovce jsem dosáhl 1000 km v této sezóně. V sobotu velký okruh, v neděli Černá hora a ježdění po hřebenech. Víkend celkem 82km.

19.3.2006. Byl jsem s Daliborem na jednodenním výletě v Jizerkách,. Dal jsem okruh Jizerka, Kneipa, Smědava, Kneipa, Nová louka, Pod Olivetskou horou, Hřebínek, Kneipa, Jizerka. Celkem 50 km.

13.3.2006. Byli jsme na krátké dovolené v Bad Gasteinu v rakouských Alpách. Jezdil jsem hlavně na prkně, ale došlo i na krátkou projížďku po upravených tratích v nádherném údolí ve Sport Gasteinu.

4.3.-5.3.2006. Víkend v Krkonoších na Struhadle a Klínovce. V sobotu jsem běžel Krkonošskou 70 v družstvu s Jardou Dvorským (původní plán bylo družstvo Viktora Jarolíma), v neděli :Černá hora a projížďka po hřebenech. Víkend celkem 124 km.

17.-19.2.2006. Víkend na Klínovce. Počasí nic moc. V sobotu netradičně Rýchory (směrem na Černou, kolem Světlé, dolů do Horního Maršova, Rýchory, Lysečinská, Spálený Mlýn, Jana, Pec pod Sněžkou, Výrovka, Klínovka). V neděli po hřebeni na petrovku a zpět, kolem Lišky a na chatu.

12.2.2006. Hezký výlet po Zlaté stezce Českého Ráje. Začali jsme u Kozákova, dojeli do Nové Paky a pak zpět. Celkem 40 km.

4.2.2006. Mám nějaké pracovní povinnosti, takže nemohu na celý víkend. Dnes Jizerky bruslením křížem krážem, celkem 62 km.

18.1.-22.1.2006. Krátká dovolená na Klínovce. Pár výletů na běžkách po hřebenech i údolími, ježdění na prkně. Na běžkách celkem 111 km.

13.1.-15.1.2006. Víkend na Klínovce. Nádherné počasí, inverze, modroha, úplné jasno. V sobotu Rýchory přes Sněžku, Pomezky, Lysečinskou bodu, pak Svoboda nad Úpou, Janské lázně a přes Černou zpět.. V noci ze soboty na neděli za úplňku jedinečný přejezd Výrovka, Luční, Špindlerovka, Dívčí a Mužské kameny, Vysoké kolo, Labská louka, Vrbatka, Mísečky, Špindl a zpět na Klínovku. Víkend celkem 106 km.

6.1.-8.1.2006. Byli jsme u Jirky ve Valteřicích, oba dny bylo prkno, běžky jen krátké vyjížďky v okolí, celkem 19 km.

30.-31.12.2005. Sníh napadl i v nížině. Silvestra jsem trávili na domku na Kokořínsku a i tam šlo dobře lyžovat. Bylo to vzácné období, kdy se na běžky nemusí jezdit na hory.Cesty přes hory a doly v okolí Kokořína, celkem 43 km.

28.12.2005. Okruh po hřebenech Krkonoš, 41 km.

17.-19.12.2005. Minulu sobotu jsem zahájil snowboardovou sezónu ve Špindlu. Tento posunutý víkend jsem byl na Klínovce v Krkonoších. V neděli okruh, v sobotu Černá hora a přilehlé trasy. Počasí nic moc, stále sněžilo, v neděli vítr, spousta prašanu. Víkend celkem 93 km.

2.-4.12.2005. První víkend letošní sezóny na Klínovce. V sobotu zkrácený okruh po hřebenech, neděle Černá hora. Víkend celkem 84 km.

27.11.2005. Dnes jsem zahájil novou sezónu. Měl jsem nějakou služební cestu, tak jen v neděli na mísečky. 40 km po hřebenech a po tratích. Bylo optimální počasí, pod mrakem, nefoukalo, dost sněhu.

3.4.2005. Jarní výlet v Krkonoších, krásné počasí, spousta firnu, nějaké to focení. Celkem 36 km.

25.-28.3.2003. Velikonoce v Jeseníkách. První den jsem jel z Ovčárny na Šerák a zpět, druhý den jsem vybruslil z Karlova na Švýcárnu a zpět. Třetí den jsem jel na kolo. Víkend celkem 91 km.

18.3-19.3.2005. Potřeboval jsem dojet pro nějaké věci na Klínovku a spojil jsem příjemnou hezkou sobotu s užitečným. Byl to vlastně můj první klasický výlet na Černou horu v této sezóně. Celkem 32 km.

11.3-17.3.2005. Dovolená na Klínovce. Věnoval jsem se učení jízdy na snowboardu, takže běžky jen sporadicky, celkem 92 km.

6.3.2005. Potřeboval jsem si odvézt nějaké věci na Klínovku a přitom jsem se maličko projel. 24 km.

18.-20.2.2005. Víkend na Klínovce. V sobotu Rýchory a přes Černou horu zpět. V neděli Špindlerovka, Obří a scénické ježdění po hřebenech. Večer krásný sjezd čerstvě upravenou Hromovkou. Víkend celkem 93 km.

12.2.2005. 41 km v okolí Labské louky, Harrachova a Rokytnice nad Jizerou. Počasí mizerné, sníh měkký, odpoledne začalo pršet.

4.-6.2.2005. Krásný víkend na Klínovce v Krkonoších. Azuro, mrzlo na zelenej a s Pavlem Cacákem jsme jeli hezké výlety. V sobotu tradičně přes shořelou Špindlerovku na Labskou, pak netradičně na Dvoračky, k hotelu Skála, přes Mechovinec na Labskou do Špindlu a svážnou na chatu. V neděli Modrým dolem do Pece, na Sněžku, nazpátek na Výrovku, Bufet, horním vodovodem na lyžařskou a přes Lišku nazpátek. Celkem 75 km.

30.1.2005. Konečně došlo na letošní výlet na Brdy. Hezké počasí, ale dost málo sněhu. Celkem 23 km.

19.-23.1.2005. Byl jsem na krátké dovolené na Klínovce v Krkonoších. Počasí dost horské, za celou dobu jsem se podíval na hřeben až poslední den v neděli, ale hned jsem slezl, počasí pořád hnusné. První den byly Rýchory, druhý den tak foukalo, že se dalo jezdit jen po upravených trasách nad Špindlem, třetí den netradiční výlet do Janských lázní s prošlapáváním sněhu místy až nad pás pod vedením Pavla Cacáka, odpočinková neděle jen s projížďkou pro hřebenech. Celkem dovolená 161 km.

8.1.2005. Byli jsme u známých ve Valteřicích v Krkonoších. Bohužel jsme museli odjet už v sobotu, protože v neděli jsem odjížděl na služební cestu. Hřebeny v oblasti Vysokého Kola (vichřice) a Mísečky Žalý a zpět (jarní ježdění), celkem 50 km.

2.1.2005. Z Míseček až za Harrachov a nazpátek, celkem 50 km.

17.12-19.12. Víkend na Klínovce. Skoro celý víkend sněžilo a napadalo dost sněhu. V sobotu dost foukalo, takže cesta kolem Světlé a Černé hory. V neděli Polskem na Špindlerovku, Českem nazpátek. Víkend celkem 89 km.

3.12.-5.12.2004. První víkend sezóny na Klínovce. Navzdory předpovědím bylo fantastické počasí a dost dobrého sněhu. V sobotu klasika Z Klínovky na Luční, polskou hranou na Špindlerovku, Petrovku, Sněžné jámy na Voseckou, přes Labskou louku a Vrbatku na Mísečky, tam 5 km po tratích, dolů do Špindlu a po svážnici na chatu.V neděli bylo tak fantasticky, že jsem nejeli klasicky na Černou horu, ale po pláních kolem Luční. Víkend celkem 83 km.

28.11.2004. Světla s Hankou chtěly na sjezdovky, tak jsme v neděli vyjeli na Mísečky. Podmínky byly vynikající, prokroužil jsem hřebeny, celkem 38 km.

20.11.2004. Konečně! Mám sice naraženej kotník, ale prvnímu sněhu se nedá odolat. Nicméně projevilo se to na cestě, dost jsem musel zatínat zuby, neujel jsem toho tolik a zítra si musím dát oraz. Asi 32 km na Horních Mísečkách, Labské louce a lyžařských tratích.

9.4.-12.4.2004. Ne ne, minulý týden to ještě nebyl konec. Počasí a stav sněhu o velikonočním víkendu na Šumavě svědčily lyžování. Bydleli jsme na Zadově. Světla s Hankou sjezdovaly. Já jsem jel v sobotu přes Horskou Kvildu a Filipovu Huť na Březník. Tam jsem se projížděl a pak přes Modravu nazpátek. Celkem 51 km. V neděli pak přes Přilbu na Kvildu, k prameni Vltavy a přes Horskou Kvildu nazpátek, bylo za 34 km, před koncem jsem zlomil hůlku. V pondělí jsme byli na pěším výletě, takže víkend celkem 85 km, sezóna 837 km.

3.4.-4.4.2004. Pravděpodobně loučení se sezónou na Klínovce. V sobotu projíždění po hřebenech s výstupem na Sněžku, v neděli klasicky přes Luční, Špindlerovku, Petrovku, kameny, Labskou louku, Mísečky, Špindl přímo k autu do Strážného.

27.3.2004. Jednodenní výlet do Krkonoš. Mísečky a Harrachov. Do hor se vrátila zima, nasněžilo dost nového sněhu a mrzlo, nefoukalo, prostě paráda. Asi 41 km.

19.3-21.3.2004. To se nám ten víkend zase vydařil. Díky teplému počasí přes týden hodně sněhu slezlo, ale na hřebenech ho bylo pořád dost. Jeli jsme s Michalem Otopalem na Klínovku. Jako obvykle foukal vítr až vichřice. Pán počasí ale usoudil, že to nás již nerozhází, a tak na nás ještě odpoledne poslal hustý déšť. Několik hodin jízdy v dešti bylo dobrým tréninkem. Aby toho nebylo dost, hustě pršelo i v noci na neděli, a tak skoro všichni návštěvníci hor odjeli domů. Vzápětí přestalo pršet a obloha se začala čistit, takže odpoledne jsme si ještě užili trochu sluníčka. V sobotu jsme jeli klasický hřeben, v neděli jsme hledali nové cesty na Černou horu. Víkend celkem 76 km.

27.2.-2.3.2004. Byli jsme na dovolené v Dolní Moravě pod Králickým Sněžníkem. V sobotu jsem vyjel přes Klepáčov a Zbojnickou chatu na Králický Sněžník, nazpátek jsem jel přes Sušinu, Babuši, Čtyři rohy k horní stanici vleku a po cestě dolů, pak jsem se ještě projel po trasách v areálu, celkem 40 km. V neděli jsem nastoupil údolím a a diretisimou přímo nahoru pod vrchol, Králického Sněžníku, přes Adélin pramen na návrší a cyklistickou stezkou na Čtyři rohy a přes vlek opět dolů, celkem 35 km. Bylo ošklivo, foukalo sněžilo a většinu cesty jsem musel prošlapávat. V pondělí dopoledne jsem se musel prodírat kupami kyprého prašanu, a tak jsem se odpoledne soustředil na trasy v údolí. Celkem 42 km. Tato část dovolené celkem 117 km, sezóna 2003 - 2004 již 565 km.

21.2.-22.2.2004. Ačkoli bylo v sobotu jasno, na hřebenech foukal silný vítr až vichřice. V sobotu jsme šli s Michalem Otopalem ze Strážného přes Rovinku, Mísečky, Vrbatovu boudu, Martinovku, Špindlerovku, Luční a Výrovku na Klínovku. Kolem Malého Šišáku byla taková vichřice, že se těžko šlo a dost jsme si hrábli do sil. V neděli jsme jezdili kolem Valšovek, Krausovek a Pardubických bud. Víkend celkem 81 km.

7.2.2004. Půldenní výlet v oblasti Žalého, Benecka a Míseček. Hodně větrno, teplo, mokrý sníh, celou trasu jsem bruslil. Celkem 26 km.

30.1.-2.2.2004. Počasí tohoto víkendu lyžování příliš nepřálo. Nejprve napadaly obrovské kupy sněhu, pak začal foukat vítr a navál několikametrové návěje. Do toho jsme v sobotu vyrazili z Klínovky na cestu. Původní plán byl přes Luční boudu, Sněžku, Jelenky na Pomezní boudy, pak možná až na Rýchory. V Obřím sedle ale byla taková vichřice, že jsme se na Sněžku neodvážili. Každého vichr aspoň jednou srazil k zemi, mě poryv větru narazil na zábradlí u cesty, na kterém jsem bezmocně vlál. Tak jsme se vrátili a pokračovali přes Špindlerovku na Petrovku, nazpátek do Špindlu a svážnou na chatu. V neděli pak klasicky na Černou horu. Víkend celkem 75 km.

24.1.2004. Napadlo i v nížině a lehkému výletu na brdský hřeben se nedalo odolat. Sice mrzlo až praštělo, ale krásně svítilo sluníčko a nefoukal vítr, takže krásná zimní idylka. Celkem asi 29 km.

16.1-18.1.2004. Byli jsme na Klínovce v Krkonoších. Chata má nového majitele, což se projevilo především sprchou, umývárnou a renovovanými toaletami. Sobotní počasí nepřálo hřebenové túře. Jeli jsme přes Bufet, Lišku na Kolínskou, pod Černou horou na Valšovky a Krausovky, přes Pradubické na Černou, zpět na Lučiny, ne Tetřeví boudy a horskou silnicí na Hříběcí boudy, svážnou nazpátek na chatu, Celkem 50 km. V neděli se počasí zlepšilo, tak jsme se už ráno sbalili a jeli hřeben přes Luční, Špindlerovku, Martinovku, Vrbatovu boudu na Mísečky. Tam jsme se rozdělili, já jsme jel přes rovinku na Žalý a sjezdovkou dolů za Hankou, která tam byla na lyžařském kursu. Víkend celkem asi 100 km.

9.1.-11.1.2004. Po několika letech jsem byl zase na sjezdovkách. Bydleli jsme u známých ve Valteřicích a sjezdovali jsme na Mísečkách a na Medvědíně. Na běžky zbyl čas jen na brzké ranní vyjížďky, celkem 20 km.

3.1.2004. Mrzlo až praštělo, teplota za celý den nestoupla nad -10°C. V noci ale nasněžil krásný prašan, takže se jelo nádherně. V takových podmínkách se vyplatí jet do nížiny. Jel jsem ze Strážného horskou silnicí na Tetřevky, pak na Černou horu, přes Lučiny, Lyžařskou a Bufet na rozcestí na Výrovku a přes starou Klínovku, Krásnou Pláň a Šestidomí do Strážného. Celkem 46 km.

29.12.2003. Jednodenní výlet, okruh po hřebeni (Vrbatova bouda, Sněžné jámy, Martinovka, Labská) a na Mísečkách po tratích. Celkem 31 km. Sněhu je málo, na hřebeni jsem musel dokonce v jednom místě přenášet.

21.12.2003. Zimní sezónu 2003-2004 jsem zahájil s Michalem Otopalem jednodenním výletem. Podle původního plánu jsme chtěli udělat klasický hřebenový okruh v Krkonoších, ale na zcela prázdné Luční boudě (kde se topilo a byly navezeny nějaké zásoby) jsme se rozhodli vrátit. Důvodem byla prudká vichřice a mráz. Nakonec jsme jeli trasu Strážné, Krásná pláň, Výrovka, Luční bouda, Bufet na rozcestí, Lesní bouda, horním vodovodem na Dvorskou boudu a přes Bufet na rozcestí ve tmě nazpátek do Strážného. Celkem 40 km. Bylo ještě dost málo sněhu, naštěstí jsem si vzal staré lyže.

4.4.-6.4.2003. Pravděpodobně poslední víkend sezóny a možná také na Klínovku vůbec, protože chata je právě prodávána. Do Krkonoš se vrátila zima, a to nejen takové to jarní sněžení, ale pořádná fujavice a mráz, v neděli ráno jsem na chatě měli -8˚C. Na hřeben jsem proto ani moc nejeli. V sobotu větší okruh na Černou horu, v neděli po tratích mezi Strážným a Špindlerovým Mlýnem. Celkem víkend asi 66km, sezóna 719km.

29.3.2003. Jednodenní rodinný výlet na Mísečky. Hanka se Světlou sjezdovaly, já jsem na firnu bruslil po hřebenech, až se ze mě kouřilo. Asi tak 25 km.

14.-16.3.2003. Jeden z posledních víkendů na Dolní Klínovce v Krkonoších. Naštěstí se vrátila zima, aspoň na sobotu. V sobotu hřebenovka, v neděli Černá hora. Celkem asi 83 km.

1.3.2003. Výlet v mizerném rozmoklém sněhu z Míseček na hřebeny, do Harrachova a zpět. Nadřel jsem se jako kůň a ujel jsem 31 km.

8.2.-14.2.2003. Po dlouhé době jsem byl s rodinou na zimní dovolené, a to na Dolních Mísečkách v Krkonoších. V neděli jsem běžel po trasách do Harrachova (43 km), v pondělí jsem různě běhal po hřebeni mezi Mísečkami a Žalým (50 km), v úterý jsem se jen dopoledne prošel po Zlatém návrší (9 km), ve středu jsem oběhl centrální Krkonoše proti srsti (42km), ve čtvrtek jsem byl na tratích pod Dvoračkami a v Kotelních jámách (33 km), v pátek jsem se ještě dopoledne projel na tratích mezi Mísečkami a Beneckem (23 km). Celkem za dovolenou 200 km. Za zimní sezónu je to již 514 km, takže za tuto sezónu mám splněno.

31.1.-2.2.2003. Víkend na chaloupce pod Struhadlem u Strážného. V sobotu okruh přes hřebeny proti srsti (Špindl, Mísečky, Vrbatova bouda, Sněžné jámy, Špindlerovka, Luční bouda a přes Klínovku zpět), v neděli výlet v okolí Liščí hory, celkem víkend cca 90 km.

25.1.2003. Jednodenní výlet v Jizerkách. Z Bedřichova na Jizeru a zpět, celkem 45km.

10.1. - 12.1.2003. Víkend ve Valteřicích převážně společenský. Sobota na třech kopcích a na Mísečkách, v neděli jen krátká projížďka. Celkem víkend asi 35 km.

4.1. - 6.1.2003. První víkend v novém roce. Byli jsme na Dolní Klínovce v Krkonoších. V sobotu okruh po hřebenech, v neděli Černá hora a Valšovky. Víkend celkem cca 73 km.

20.12.-22.12.2002. První víkendový výlet na Dolní Klínovku v Krkonoších. Sněhu mnoho nebylo, a tomu odpovídaly i naše aktivity, které v sobotu sestávaly z výletu na Sněžku (z Obří boudy nahoru a dolů pěšky) a častého sezení v hospodě, v neděli pak z klasického výletu na Černou horu, kde u Otíka bylo už otevřeno. Celkem víkend asi 41 km.

10.11.2002. Sezónu 2002-2003 jsem zahájil jednodenním výletem v oblasti centrálních Krkonoš (Mísečky, Sněžné jámy, běhání po tratích), celkem asi 30 km.

13.4.2002. Jednodenní výlet Mísečky, Vrbatova bouda, Vosecká bouda, Sněžné jámy, Petrova bouda, Martinova bouda, Labská bouda, Mísečky a menší okruh po tratích. Celkem asi 38 km.

24.3.2002. Poněkud komplikovaný a nervózní (závada na autě) jednodenní výlet. Horní Mísečky, Zlaté návrší a tratě na Benecko. Asi 24 km.

16.3.2002. Na rodinném výletě do Jánských lázní Světla s Hankou sjezdovaly, já jsem odbruslil za odpoledne 27km.

1.3.-3.3.2002. Byli jsme v Krkonoších na Klínovce. V sobotu jsme jeli traversem Sněžky na Pomezní boudy, dál pak přes Malou Úpu, Spálený Mlýn, Velkou Úpu, Valšovky pod Černou horu, přes Lišku a Bufet nazpátek. V neděli jsme vyrazili na Lišku, Lesní, Tetřevky a horskou silnicí po úbočí Krkonoš do Strážného, pod Krásnou pláň a nazpátek do Strážného. Celkem víkend asi 75 km.

17.2.2002. Krátký výlet po tratích mezi Špindlerovým Mlýnem a Strážným, 20 km.

8.2.-10.2.2002. V sobotu výlet deštěm a prudkým větrem na Špindlerovku, pak kolem Výrovky a Lišky. Neděle bufet na černou a zpět. Víkend celkem 68 km.

11.1.-13.1.2002. V sobotu z Valteřic přes Žalý, Rovinku, Mísečky do Kotle a zpět. V neděli jen krátký výlet v podhůří. Víkend celkem 52 km.

4.1.-6.1.2002. Koncem minulého a začátkem nového roku napadla spousta sněhu a pak se vyčasilo a začalo prudce mrznout. Ideální na běžky. jeli jsme na Klínovku, na hřebenech prudce foukalo. V sobotu klikatě pod Černou horu, přes Valšovky, Kolínskou a Hrnčířky horskou silnicí po trase sedmdesátky na Hříběcí, svážnou a komínem zpět na chatu. V neděli projížďka silnou vichřicí na Luční, Obří a po Stříbrňáku. Víkend celkem asi 75 km.

30.12.2001. Půldenní výlet v okolí Poniklé a Jestřábí v Krkonoších. Prodírání se hlubokým čerstvě napadaným sněhem. Asi tak 12 km.

23.12.2001. Brdským hřebenem tam a zpět. Celkem 38 km.

30.11.-2.12.2001. První lyžařský víkend nadcházející sezóny. V sobotu jsme ráno vyrazili z Klínovky přes Výrovku, Luční boudu, Špindlerovku, Sněžné jámy a Voseckou boudu do Harrachova. Nazpátek jsme to vzali přes Labskou louku, Mísečky, Špindlerův Mlýn a Krásnou pláň. V neděli jsme jeli na Černou horu. V bufet u Otíka bylo otevřeno. Víkend jsme završili sjezdem Lahrbušem do Strážného. Celkem za víkend asi 85 km.

18.11.2001. Vyjeli jsem si na první výlet sezóny. V Horních Mísečkách to bylo na draka, ale na silnici o kousek výše začínal sníh. Počasí bylo nádherné, ale sněhu málo, byl hodně zledovatělý, mimo upravenou cestu se nedalo skoro jezdit. Běhali jsem po Pančavské louce, celkem asi jenom 20 km.

20.-22.4.2001. Pravděpodobně jsme se v Krkonoších loučili se zimní sezónou. A bylo to loučení jak se patří. Během sobotního výletu se s výjimkou slunečného počasí s krásnou modrou oblohou vystřídalo všechno počasí, které lze v zimě potkat. Pršelo, byla mlha, sněžilo, byl prašan, mokrý sníh, led i firn, nefoukalo vůbec a byla i taková vichřice, že hůlka držela prakticky ve vodorovné poloze. V neděli jsme se se sezónou, a možná i s Klínovkou, rozloučili výletem na Černou, kde jsme si v uzavřeném bufetu na Černé hoře pokecali s Otíkem. Za víkend cca 70 km.

16.-18.3.2001. S Martinem Šedivým jsme byli na Klínovce. V sobotu lilo, jeli jsme na Voseckou. V neděli sněžilo, jeli jsme na Černou. Víkend celkem cca 74 km.

22.-25.2.2001. Byl jsem na služebně-společenské cestě v polských Tatrách v Zakopaném. Volný čase jsem věnoval pěším túrám a trošičku běžkování, celkem na lyžích cca 15 km.

18.2.2001. Krátký výlet po hřebenech Orlických hor, ze Šerlich směrem na Pěticestí kam až byl sníh (led) a zpět, celkem 20 km.

26.-28.1.2001. Sobotní výlet Klínovka, Luční, Špindlerovka, Vosecká a zpět. Na zpáteční cestě vichřice, mlha, za tmy to bylo docela ostré. V neděli klasika Klínovka, Černá hora a zpět. Víkend celkem 80 km.

13.1.2001. Sobotní půldenní výlet výlet Janské Lázně, Černá hora, trochu po upravených tratích a zpět do Janských Lázní, cca 20 km.

5.-7.1.2001. Víkendový výlet s Ivanem Fridrichem a Starým Psem na Dolní Klínovku do Krkonoš. Když jsme v pátek přijeli, padal mokrý sníh. V sobotu ráno pršelo a byla i slušná vichřice. Přesto jsme vyrazili na hřebeny a dojeli jsme až na Martinovku. Naštěstí se přes den vítr utišil a posléze přestalo i pršet, ale stejně jsme se vrátili dokonale promočení. V neděli klasika na Černou horu. Víkend celkem cca 60 km.

29.12.2000. Jednodenní výlet, trasa Strážné - lom, Bufet na rozcestí, Výrovka, Luční bouda, Obří bouda (částečně, nedostatek sněhu), zpět Výrovka, bývalá Klínová bouda, Pláně, Strážné - restaurace, Strážné lom. Asi 28 km.

22.12.2000. První výlet nové zimní sezóny. Vyjel jsem z Míseček směrem směrem na Vrbatovu boudu, pak na Voseckou, po hřebeni přes Violík a Vysoké kolo až do sedla nad Martinovkou, odtud nazpátek přes Martinovku, Labskou a Vrbatovu boudu adrenalinovým sjezdem zpět na Mísečky. Asi 26 km.

15.-16.4.2000 V sobotu 15.4. jsme jeli hřebenovku z Klínovky až za Voseckou a stejnou cestou zpět, protože dole už bylo pěkné svinstvo. V neděli jsme pak uzavřeli lyžařskou sezónu výletem k Otíkovi na Černou horu a slavnostním sjezdem Lahrbušem do Strážného, kde jsem hodil fantastického závěrečného tygra a sníh jsem si přinesl až domů. Asi 85 km.

26.3.2000. V sobotu 25.3. skoro celý den pršelo. Jeli jsme z Tesly (Dolní Klínovka) na Výrovku, Luční boudu, Špindlerovku, Martinovku, přes Labskou louku, Vrbatovu boudu na Mísečky, do Špindlerova Mlýna, po lyžařské trase na Krásnou Pláň. do Strážného do hospody, Lahrbušem přes Rozhled na chatu. V neděli bylo krásné jarní počasí, lyžováníčko nalehko, přejíždění z kopce na kopec. Celkem víkend cca 80 km.

19.3.2000. Společenská vyjížďka na Českomoravské vrchovině kolem velkého Dářka, cca 20 km.

10.-12.3.2000. Byl jsem v Krkonoších na Klínovce. V sobotu bylo strašlivé počasí, vichřice, místy pršelo, místy krupice. Smetlo mě to z hřebenů na Černou horu. V neděli pod mrakem, občas sluníčko, bezvětří, po hřebenech se krásně jezdilo. Celkem víkend cca 60 km.

24.-25.2.2000. Odpočinkové cesty po okolí Jeleních Vrchů a Plechého. V pátek celý den lilo. Cca 25 km.

23.2.2000. S rodinou jsme jeli z Nové Pece na Jelení Vrchy, podél Schwarzenberského kanálu přes Hučinu, Oslí cestu na Rosenauerovu nádrž, k Novému Údolí, po lyžařské cestě zpět na kanál a Oslí cestu, dolů do Stožce a vlakem do Nové Pece¨. Celkem cca 30 km.

22.2.2000. Cesta jaká se uskuteční nejvýše jednou do roka. Projeli jsme trasou Nová Pec, Rossbach, hranice s Rakouskem, Plechý (1378 mnm), Třístoličník (oběd a pár piv), Rosenauerova nádrž, Hučina, okruhem na Jelení Vrchy, kanálem na Rossbach a Nová Pec. Výšlap z rakouské hranice na Plechý je podle mých z poznatků jeden z nejtěžších lyžařských terénů u nás vůbec, cca 1,25 km jsme šlapali hodinu a čtvrt. Minulý rok bylo tolik sněhu, že jsme to vůbec neprorazili. Celá trasa cca 45 km.

21.2.2000. Moc hezké počasí a kvalitní sníh ve výškách nad 950mnm. Kdo tam nejel, udělal chybu. Jeli jsme z Nové Pece na Rossbach, Říjiště, Rakouskou cestou na hranice, kousek zpět. Průsekem jsme prošlápli cestu na Plešné jezero (1090 mnm), to bylo trochu namáhavé. Z Plešného jezera dolů kousek k Říjišti, doleva na Hučinu, Jelení Vrchy a zpět na chatu. Celkem cca 25 km.

20.2.2000. Úvodní výlet během dovolené na Šumavě. Trasa Nová Pec, Jelení Vrchy, Hučina, směr Jelení potok a zpět na Hučinu, Říjiště, Rossbach a zpět Nová Pec. 20 km.

9.-13.2.2000. Byl jsem na dovolené na Richtrových boudách v Krkonoších. Moc jsem toho nenajezdil, spíše jsem se věnoval dceři, která sjezdovala. V pátek odpoledne jsem byl na výletě na Černou horu (26 km, 2hod 40min). Celkem jsem najel cca 50 km.

5.2.2000. Byl jsem na jednodenním výletě v Krkonoších. Byla obleva, lilo jako z konve, těžký terén. Jel jsem z Horních Míseček na Vrbatovu boudu a zpět, pak jsem jezdil mezi Mísečkami a Beneckem. Celkem něco přes 30 km.

22.-23.1.2000. S přítelem Ivanem Fridrichem a rodinou Benešovou jsme jeli jsme na do Prášil. V sobotu jsme na trase Prášily, Javoří pila, Modrava, Březník, Filipova Huť, Horská Kvilda, Antýgl, Srní, Prášily urazili přes 60 km. V neděli jsme jeli směrem na Železnou Rudu a zpět, celkem něco přes 30 km. Moc hezké výlety, perfektní sníh, dobrá stopa. Celkem za víkend cca 90 km.

8.-9.1.2000. S přítelem Ivanem Fridrichem jsme byli na víkendu v Krkonoších. V sobotu klasika (Klínovka, Výrovka, Luční bouda, Špindlerovka, oběd na Martinovce, Labská bouda, přes Pančavskou louku na Vrbatovu boudu, Horní Mísečky, Špindlerův Mlýn, po svážné pod Krásnou Pláň a zpět na Klínovku, cca 54 km). V neděli jsem jezdil na tratích mezi Špindlerovým Mlýnem a Strážným, cca 28 km. Celkem za víkend asi 82 km.

29.12.1999. Byli jsme s dcerou na jednodenním výletě na Benecku. Jednalo se o rekonvalescenční výlet. Jeli jsme směrem na Horní Mísečky a zpět, celkem asi 17 km.